Verzending en levering

Hieronder leest u hoe de verzending en levering van uw bestelling verloopt bij pasablo.nl, de specialist in vrijheidsdressuur blokken.

Levertijden
Onze levertijden variëren per product en merk. De verwachte levertijd staat zowel op de hoofdpagina van de producten als in de winkelmand aangegeven. Dit gaat om werkdagen.

Producten met verschillende levertijden
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

Verzendkosten  
De afleverkosten zullen toonbaar worden VOOR het afrekenen van uw winkelwagen. Wij rekenen € 6.95 voor verzendingen in Nederland en € 9.95 voor verzendingen naar België.

Landen
Wij leveren veelal in Nederland en België. In principe kunnen we in ieder land aanleveren. Wij werken met internationale vervoerders. Wilt u een bestelling doen voor een land buiten de benelux, vraag dan even een offerte aan zodat we vrachtkosten op maat kunnen aanbieden.

Track & Trace
Na ontvangst van de betaling gaan wij direct aan de slag met uw bestelling. Wanneer wij uw product hebben afgegeven voor verzending proberen wij u te voorzien van een Track&Trace nummer. Dit unieke nummer is aan uw pakket gelinkt en nu kunt u online de status van uw verzending bekijken.

Vertraging tijdens verzending
Heeft u na de gestelde levertijd de bestelling nog niet ontvangen, gelieve contact op te nemen via ons contact formulier. Heeft u uw bestelling 4 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen, neem dan contact op via ons contact formulier. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk het bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden wanneer u ons belt. Wij zullen dan voor u de status van de order opvragen.

U bent onverhoopt niet thuis op de dag van levering
Het kan zo zijn dat u niet thuis bent als de chauffeur met het pakket voor uw deur staat. Dit is in eerste instantie niet een heel groot probleem. De chauffeur laat een melding achter en daarin staat de nieuwe leverdatum. Probeert u dan wel thuis te zijn. Mocht de chauffeur om wat voor reden dan ook al 3x bij u aan de deur zijn geweest en u bent niet thuis, dan zal het pakket retour worden gestuurd naar Woodshoptrends. Wij zullen contact met u opnemen om een nieuwe losafspraak in te plannen. LET OP deze kosten zijn voor uw rekening. 

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
Het artikel is toch niet leverbaar.   

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug of sturen in overleg met u alsnog het product toe.

 

RUILEN EN RETOURNEREN VAN PRODUCTEN

Retourneren van producten voor particuliere klanten:
Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via woodshoptrends@gmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • U heeft uiterlijk 14 dagen bedenktijd als particulier om een product te retourneren.
  • Het ongebruikte onbeschadigde artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking.
  • Het product moet in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Wij willen u vragen om ons telefonisch of via de mail op de hoogte te stellen van uw retour. Dit om het zo soepel mogelijk te laten verlopen.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.

Retourneren van producten voor zakelijke klanten:
Producten die niet naar wens zijn, mankementen vertonen of niet aan de eisen voldoen kunnen worden geretourneerd(DIT GELDT NIET VOOR PRODUCTEN VOORZIEN VAN UW EIGEN LOGO OF NAAM). Voor een snelle en correcte afhandeling, dient u uw retour aan te melden. U kunt dit doen door een e-mail te sturen met de reden van retournering naar onze klantenservice woodshoptrends@gmail.com. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op (normaliter binnen 24 uur). Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Voor het retourneren van producten wordt 20% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht.
  • Het ongebruikte onbeschadigde artikel is compleet in onbeschadigde originele verpakking.
  • Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt.
  • Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met woodshoptrends.
  • De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
  • Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.
© 2023 - 2024 woodshoptrends.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel